Een huisstijl voor jouw
onderneming en website
Huisstijl is een overkoepelend marketing woord voor het onder de aandacht brengen van het logo, merk- en/of bedrijfsnaam. Het waarde geven aan en het werken aan jouw merk voor betere bekendheid.
Basiselementen van een goede huisstijl
Een goede branding bestaat uit een mix van verschillende grafische basiselementen.
Dit zijn de onderdelen die belangrijk is voor het succes van jouw bedrijf:
Logo | Ga je voor beeld/tekst of een combi
Typografie | 1 tot 2 Lettertypes
Kleur | Kleurenpallet 3 hoofdkleuren
Vorm | Vierkant, rond, dynamisch
Visuals | Eén foto zegt meer dan 1000 woorden
Tone of voice | De “stem” van de organisatie
Brand Voice | Welke taal wil je spreken tegen je klant
Huisstijl | management – Poortwachter
Ons laatste werk
Met een Huisstijl helpen wij jou graag
Wij gaan met jou het creatieve proces in om een complete look & feel neer te zetten. Met behulp van deze nieuwe uitstraling kunnen wij advies aandragen om deze nieuwe identiteit te vertalen naar alle andere uitingen, zowel online als offline. Denk hierbij aan visitekaartjes, briefpapier, kleding, bestickering, reclameborden en meer!
Wij zetten de basis neer met de bedoeling dat je een consistent geheel krijgt aangedragen, voor een optimale huisstijl-beheersing.