Een huisstijl voor jouw
onderneming en website

Huisstijl is een overkoepelend marketing woord voor het onder de aandacht brengen van het logo, merk- en/of bedrijfsnaam. Het waarde geven aan en het werken aan jouw merk voor betere bekendheid.

Basiselementen van een goede huisstijl

Een goede branding bestaat uit een mix van verschillende grafische basiselementen.
Dit zijn de onderdelen die belangrijk is voor het succes van jouw bedrijf:

  • Logo | Ga je voor beeld/tekst of een combi

  • Typografie | 1 tot 2 Lettertypes

  • Kleur | Kleurenpallet 3 hoofdkleuren

  • Vorm | Vierkant, rond, dynamisch

  • Visuals  |  Eén foto zegt meer dan 1000 woorden

  • Tone of voice  |  De “stem” van de organisatie

  • Brand Voice | Welke taal wil je spreken tegen je klant

  • Huisstijl | management – Poortwachter

Ons laatste werk

Met een Huisstijl helpen wij jou graag

Wij gaan met jou het creatieve proces in om een complete look & feel neer te zetten. Met behulp van deze nieuwe uitstraling kunnen wij advies aandragen om deze nieuwe identiteit te vertalen naar alle andere uitingen, zowel online als offline. Denk hierbij aan visitekaartjes, briefpapier, kleding, bestickering, reclameborden en meer!

Wij zetten de basis neer met de bedoeling dat je een consistent geheel krijgt aangedragen, voor een optimale huisstijl-beheersing.